-

Jag har massor som går emot mig nu. För det första så vill inte SI godkänna mitt arbete som simlärarassisstent som childcare referens?? Herregud, jag har jobbat med runt 80 olika barn varje söndag i bassäng. Men det var inte tillräckligt tydligen. Dessutom så ska måste jag kontakta akademiska sjukhuset för de 4 dagar jag låg inlagd med dropp.

Jag fick ingen medicin eller något liknande. Det enda som pågick var att de trodde jag hade blindtarms inflammation. Men det hände alltså ingenting alls. Trots mitt specifika förklarande så behövs det allså läkarintyg på detta och även läkarintyg från mitt senaste besök som var angående torr hud. Så just nu har jag inte mycket hopp.

Skit också.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ojdå :S Hoppas allt går bra ändå!

2010-07-14 @ 08:11:50
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0