Matchnings process

Nu har jag tänkt på värdfamiljen hela dagen och kommit fram till att jag måste ringa till Cultural Care och berätta att jag inte vill ta hand om ett barn som är så pass litet. Det konstiga är att man måste ha erfarenhet av barn under 2år för att ens FÅ ta hand om dem. Vilket jag inte har! Så jag förstår inte varför jag blev matchad med en familj där barnet är 1 år.

Det kanske inte är ovanligt att känna som jag gör vid första matchen? Det känns som att denna familj är min motsats..

/ Blivande au pair.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Byt till SI! Det gjorde jag för jag fick knappt några matchningar med CC och de jag fick var inge bra för hade inget gemensamt med familjen.

2010-07-10 @ 22:15:38
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0