Min första match!

Okej, nu är jag orolig. Jag har fått min första match och borde vara överlycklig, men det är jag inte. Problemet är att det inte känns som att Culturalcare har förstått min ansökan korrekt. Jag avskyr snö och alla aktiviteter som har med det att göra. Denna familj gör allt som har med snö att göra. De åker skider, skridskor, snowboard och även pulka.

Men det jobbigast är nog att jag inte vill ha barn yngre än 4 år och deras yngsta barn är 1 år!! Herregud detta känns inte alls bra. De kommer att ringa om några dagar, och det känns ju jobbigt att ha en negativ inställning redan innan de ens ringt! Men jag får se detta som en bra erfarenhet inför framtida familjer. De bodde förresten i Wisconsin som har TOK KALLA vintrar.

För er som inte vet så tog det ca 1½ vecka för mig att få min första match från det att ansökan blev skickad till usa.

/ Orolig blivande au-pair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0